ada akaun?

Saturday, May 22, 2010

Selamat Sudah.......

Salam ukhuah buat semua....mmm....pagi yang hening dan mendamaikan tak dapat ku amati sebab masih lagi membuta....hahha...okeyh....we proceed to the main topic....selamat sudah.....ape tue?? key...for ur info, semalam 22 mei 2010, seramai 340 dari 360 bakal pegawai kadet or new cadet....hehe...junior laa...telah melapor di Universiti Pertahanan nasional malaysia yang tercinta ini....aku pn terlibat sama dalam menjayakan program ney...tugas aku??? haha....sewaktu new cadet melapor untuk mengambil barang-barang tentera such as spike boot, baju celoreng n so on..walaupun aku hanyalah baru saja da naik pangkat..hehe...1 balak...senior la sikit kan..performance ak sewaktu menjaga meja bagi ladies new cadet sangat membanggakan senior-senior yang lain....dalam 24 yang melapor kat meja aku, hampir semua menitiskan air mata....sebab?? haha...askar...mewujudkan perasaan"Culture Shock"...apa lagi...marah lerr...maki-maki sikit...tapi professional laa...sampaikan senior ladies pown takut nak cakap kat aku sebab ak garang giler....weyh...ak baik keyh...tak penah pown marah-marah kan???(member mrsmktn kenal prangai ak)..hehe...


(231315H Mei 2010)

0 comments:

Post a Comment